בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים בכלל, ואתרים לעורכי דין בפרט, נועדה בראש וראשונה להגדיל ולקבע את הנוכחות של עורך הדין ברשת האינטרנט. בניית אתר אינטרנט, נכון לשנת 2019, היא הדרך הטובה, הזולה והיעילה ביותר להגדיל את הפרסום של עורך הדין ויחד איתו את מספר הלקוחות המגיעים אליו.

מה בין בניית אתרים לעורכי דין לבין פרסום באמצעים אחרים, קרי אמצעי התקשורת הכתובה, המדוברת והמשודרת? מהם הדברים שיש להקפיד עליהם בדרך לבניית האתר ולאחריה? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושא חשוב זה.

 

בניית אתרים, פרסום וההבדלים ביניהם

בניית אתרים נועדה, כאמור, לייצר נוכחות של עורך הדן באינטרנט. ככל שהאתר שנבנה עבור איש המקצוע הזה הוא איכותי יותר, כך גדלים הסיכויים לכך שמספר הגולשים המגיעים לאתר יעלה בהתמדה. עד לפני עשור אחד או מעט יותר, בניית אתר הייתה מרכיב בעל חשיבות משנית באשר לנושא הפרסום וההגעה ללקוחות חדשים.

עורכי דין נהגו לפרסם את עצמם בפורומים של עורכי דין, כמו גם בסוגים שונים של קטלוגים ומדריכים. עם השנים התברר שהחשיבות של קידום אתרים, שזה אומר הגדלת הנוכחות של האתר במנועי החיפוש באינטרנט, גדלה מאד והיא הולכת וגדלה ככל שעבר הזמן.

נכון להיום, חלק משמעותי מאד של הלקוחות מגיע לבעלי מקצוע שונים ועורכי דין בכלל זה, באמצעות אתר האינטרנט שלהם ופחות באמצעות הפרסומות הישנות.

זאת, בין אם מדובר בפרסומו באמצעי התקשורת השונים ובין אם בפרסום באמצעות אינדקסים למיניהם, כפי שהיה נהוג עד לא מכבר. ואולם מנועי החיפוש וגוגל בראשם, ממשיכים להתפתח ולהשתנות. בשלב הבא יהפכו ככל הנראה אתרים שלא יותאמו לגלישה במובייל לבלתי רלוונטיים לחלוטין וייעלמו ממנועי החיפוש.

באשר לעלויות – אתרי האינטרנט העסקיים הוזילו את עלויות הפרסום והפכו את הפרסום לנגיש עבור כל בעל אתר, בכל מקצוע קיים ומקצוע עריכת הדין בכלל זה. פרסום במנועי החיפוש באינטרנט יכול להתבצע בעלויות נמוכות מאד, בעיקר אם משווים אותן לעלויות של הפרסום ברדיו, ובוודאי בטלוויזיה.

 

על מה צריך להקפיד בבניית אתרים לעורכי דין ובכלל

בניית אתר אינטרנט לעורך דין בתחום רשלנות רפואית או כל תחום אחר חייבת להתבצע בשלושה שלבים: בשלב הראשון אוספים מידע על בעלי המקצוע המתחרים באותה הנישה ועל אותם הלקוחות הפוטנציאליים. זאת, בעיקר באמצעות בחינת אתרי אינטרנט מתחרים. לימוד והבנה של המתחרים מסייע באיתור הבעיות העיקריות מצד אחד, ובבחירת הפתרונות הרצויים להן מצד שני.

המידע הנאסף כאמור נועד למפות ולדרג את אתרי האינטרנטי שהם בבחינת היריבים ולתכנן את בניית האתר החדש כך שיוכל להתמודד מולם ולהצליח. בשלב הבא מתכננים את האתר ובוחנים עיצובים שונים שלו. זאת, במאמץ אמיתי למצוא בדיוק את העיצוב המתאים והמושך ביותר, שיגרום ללקוחות להיכנס לאתר, להישאר בו ולהשאיר מאוחר יותר פרטים להתקשרות.

בשלבים הבאים מתחילים להעלות תכנים לאחר האינטרנט, הכוללים מאמרים, תמונות וחומרים אחרים בתחום. ככל שהתכנים באתר איכותיים יותר, כך יגדלו הסיכויים של האתר לעקוף את המתחרים ולהגיע לראש הרשימה בביטויים הנבחרים. וככל שהאתר ממוקם גבוה יותר, כך מספר הגולשים שיהפכו ללקוחות יגדל בהתמדה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ניהול אתר וורדפרס
הכל על ניהול אתר וורדפרס

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חזקה חיונית לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד. וורדפרס, מערכת ניהול תוכן רבת עוצמה (CMS), התגלתה כאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירה

קרא עוד »
בניית אתר תדמית
מה כרוך בבניית אתר תדמית?

אתר תדמית הוא חלון הראווה שלכם אל העולם, הוא הדרך שלכם לבלוט מעל המתחרים עם תצוגה מרשימה של הישגיכם, פירוט השירות או המוצר שאתם מוכרים

קרא עוד »